Anònims - CXXV -

 

(Zarautz. Juliol 2015. Fujifilm XT-1. XF18-135)

no m’importen

les formes del teu cos

si encara em deixes

resseguir-te tots els viaranys

de la teva pell

que arboren el meu desig.

 

no m’importen

les formes del teu cos

quan sento créixer

el mugró entre els meus dits

 

no m’importen

les formes del teu cos

quan, assedegat,

em deixes beure

dels teus llavis

 

no m’importen

les formes del teu cos

quan les nostres mans

es persegueixen,

entremaliades,

fruint de la nuesa

 

no m’importen

les formes del teu cos

si ens perdem

en els ulls de l’altre

en la trobada dels sexes.

 


Comentaris

  1. Quan hi ha desig i sentiments, no importa res més...
    La foto em sembla un bon exemple de que per estar al sol, no és necessari que faci bona mar. ;-)

    Aferradetes, mestre.

    ResponElimina
  2. Finalment l'amor és el que importa...
    Un bell poema. I una foto molt potent, com el mar que s'hi veu.

    Abraçades.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada