diumenge, 22 de gener de 2017

(...Soir Bleu...)


Em deixeu seure a la vostra taula
perquè sóc el clown.

Compartiu amb mi somriures,
moments, mentre us creueu mirades
de complicitat,
perquè sóc el clown.

Alabeu les meves paraules,
el meu enginy.
L'humor agut i fi
que dieu que tinc.

Perquè sóc el clown.

Soc el vostre amant
i em dieu l'amor a cau
d'orella.
Perquè sóc el clown.

Em demaneu que no us oblidi.
Que m'estimareu fins...
I marxeu, girant l'esquena,
sense ni un adéu.

Simplement perquè sóc el clown.

Hem caminat carrers
i vist el blau del Mar.
Tot perdut en el temps.

Perquè sóc el clown.

M'aixeco i pago el meu compte.
Rieu amb mi o de mi,
tant se val, poc importa.

Ja marxo i surto de les vostres vides.

Sóc el clown.

8 comentaris:

XeXu ha dit...

Tots podem ser el clown, en algun moment o altre de la nostra vida.

Carme Rosanas ha dit...

Feia molts Relats Conjunts que no participaves... però aquest cop hi havies de ser, després de tantes vegades i de tantes participacions, després de tants anys... no podies faltar a la celebració dels 100!!! M'alegro que hi siguis...

Un poema molt trist, aquest teu... però molt ben construït i molt adequat a la imatge. Trobo que és un bon poema, barbo!

Una abraçada immensa, poeta!

Consol ha dit...

Ser el pallasso és com ser un cul de sac, tot hi cap. És fàcil identificar-se amb ell perquè la vida és així de diversa i a voltes estranya.

novesflors ha dit...

Molt bona participació.

Rafel ha dit...

Predestinat a rebre sense perdre el somriure.
Perquè és el clown.

Alfonso Robles Motos ha dit...

Excel·lent poema Barbollaire. Moltes vegades s'identifica a clow amb les persones bones i, massa vegades, altres persones s'aprofiten d'ells i li tenen poca consideració, quan només ntratan d'ajudar els altres.

Elfreelang ha dit...

excel·lent tornada als relats conjunts amb un poema delicat i sublim!

Assumpta ha dit...

Més d'algun clown s'hi deu haver trobat... Aquell amic que sempre ens fa riure i que no ens prenem seriosament...
És molt trist... i preciós.

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape