diumenge, 22 de juny de 2014

Silencis de capvespre - IX -

Souvenir [DXXXIII]

Et veig en el meu silenci
revelant-te l'ombra
del sol més brillant.

Com si el somriure
al meu voltant fos
el secret de la joventut
als teus braços.

No hi ha cap més món,
abans d'ara,
més enllà dels colors
que deixem com empremta.

I em dius, a cau d'orella,
tots els noms dels llocs
on tot recomença.
Mentre, les flors del teu cos,
amaren la meva pell.

I girem en un ball que cantem
en llengües secretes i dolces
com el batec de les ales
de les papallones.

Trobant el bes
mentre ens imaginem imaginant-nos
com ens imaginàvem
en la primera abraçada.

4 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Silencis, somriures, besos i abraçades... això és el paradís.

Fita

sa lluna ha dit...

"I em dius a cau d'orella,
tots els noms dels llocs
on tot recomença.
Mentre les flors del teu cos,
amaren la meva pell"

Uns silencis que ho diuen tot.
Què bonic ho dius, Barbo!!

Bona revetlla, mestre!
Bessets :)

Carme Rosanas ha dit...

Cercar-te
en el bosc espès
dels silencis
que bressolen les ombres.
I trobar-te
en un raig de llum
efímer i solitari.
Abans d'ara
tots els mons de colors
eren a les mans.
Rescat de besos
imaginats
entre els llençols.
Racons de tendres rebrecs
que encetaven la nit.

Ja veus que sempre m'inspires, poeta... fas poesia del somni, del neguit, a la vegada poetitzes en passat i en futur. Ens deixes nedant entre sentiments inquiets que busquen la seva llera.

Bona revetlla, barbo!

Judit ha dit...

Quelcom tan delicat com les ales d'una papallona, només pot ser el paradís...

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape