dimarts, 3 de gener de 2012

Relleus oblidats - XXIII -

Souvenir [XCIV]
Tinc a punt els flascons
per obrir-los amb tu.

Plens de llum de capvespres.
De somriures i mirades.
Carícies i abraçades.
De paraules i silencis.
Músiques i poesia.
Marinades i tramuntanes.
De rierols i escumes blanques.

Tinc a punt els flascons
curulls d’aromes de matinades.
De moments amarats de rosada.
De mars verds i blaus.
De núvols i dolces fruites boscanes.

Tinc a punt els flascons
esperant que les mans es trobin.
Escollir-ne un, com en un somni,
i, amb la punta del dits,
estendre’ns la dolcesa als dins.


7 comentaris:

Ariadna ha dit...

La llum travessant els flascons dóna un aire de dolça calidesa a la fotografia... i això que no m'agrada la mel.

Pilar ha dit...

És curiosa la capacitat del vidre per atresorar la llum.
Converteix els flascons en atractives cuques de llum.
També m'atrau molt el fons quasi esborrat. No puc aturar els ulls, que s'endinsen encuriosits.

Joana ha dit...

Per llepar-se els dits i ...els llavis :)
Bon Any amic :)

Carme ha dit...

Flascons de la mel de capvespre
i d'altres de la mel de matinada... Cadascun del seu color i amb la seva dolcesa especial i diferent...

Bona nit, poeta, és preciós aquest post.

maijo ha dit...

Una fotografia molt suggerent, tant com els versos que l'acompanyen. Em creix la salivera :) Petonets, nino.

mar ha dit...

Obrim-los doncs!
Destapem-los tots... un a un... sense presses...

percebem cada aroma...
fem-ne un tast
i assaborim el suau encís de les carícies...
amb els dits, amb les mans...

celebrem amb ells la vida...
sabent-nos embriacs de les promeses de somnis que contenen...

i deixem-nos envair pel dolç sacseig dels dins
amb cada abraçada...

Barbollaire ha dit...

Ariadna doncs queda't sols amb el colors, la calidesa, el moment...
gràcies!

Pilar la foto està feta a al fira de productes artesans de la plaça del Pi.
Algunes de les característiques del vidre estaria bé que les tinguéssim les persones, potser.
Gràcies!!

Joana... i el que faci falta!!!
Bon any, nina estimada..
petonet dolç :¬)**

Carme segurament els teus ulls el fan millor del que és...
però que no ens falti mel o altres llepolies a qualsevol hora...

un petó dolcissim, nina estimada i dolça :¬)****

maijo... doncs que sigui ben vinguda la salivera...
un petó enorme, dolça nina...
una abraçada immensa ;¬)*

mar així m'agrada...!!! algú decidit a obrir-los i descobrir les dolceses del interior...

m'escrius unes paraules tant boniques que molts cops penso en enviar-te el que havia pensat i, després, penjar la teva resposta en comptes de les meves paraules...
jajajajajaj...

moltes gràcies, nineta dolça i estimada...
una bosseta de petons dolços, dolços...

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape