dilluns, 4 de juliol de 2011

Menudeses especiades - XLVIII -

Venezia [LXXVIII]

8 comentaris:

fanal blau ha dit...

Una menudesa bonica que em fa venir ganes d'estirar les cordetes per fer-los aixecar braços i cames!
M'encanta la foto!

Carme ha dit...

Vénen com ganes d'escriure un conte amb tots aquests personatges, barrejats: en Pinotxo i la Rosario. Un mariner i un mosqueter, uns patges empolainats i el pallasso llest i l'arlequí... quina colla més bonica!

T'has fixat? Només n'hi ha un que no somriu.

El porquet ha dit...

Oooh quines titelles tan boniques! Són precioses.

zel ha dit...

Una d'aquestes m'acompanya sempre a la classe...làstima que aquest curs no ha fet complicitats amb mi...i no me n'he acabat de sortir, a veure si...

Vaja, poeta, ara que he acabat l'angoixa i tinc dos mesets curtss de desconnexió, seré a prop teu.

Un petonàs, estimat!

Joana ha dit...

oooh1 Tinc un matí de titelles i titellaires...
Et deixo un enllaç :
http://www.wix.com/orquestrain/invisible
A veure si t'agrada :)
records poeta!!!!!

NeoPoeta ha dit...

Fantàstic! M'encanten les titelles, m'ha encantat la fotografia! :)

Barbollaire ha dit...

fanal blau gràcies!!!
petó!

Carme I encara no ho has fet, això del conte???
Ja vas tard!!! jajajajajaja!!!
Petó dolç, nina :¬)****

porquet sort que vaig tenir de passar per davant de l'aparador...

zel no m'enganyis!!!! si ara marxes a Formentera!!! jajajajaja

Frueix molt i relaxa't! bosseta de petons dolços
;¬)*

Joana He anat al link! Una passada!!!
Petonets dolços, nina
:¬)***

NeoPoeta A mi m'encanta tornar a trobar-te a casa!!
Petó dolç :¬)*

Elena ha dit...

Que bonita imagen con unos colores fantasticos!
Un abrazo.

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape