dijous, 21 de juliol de 2011

Menudeses especiades - L -

Vida en blanc i negre [I]


7 comentaris:

Barcelona m'enamora ha dit...

Què deu pensar? Què deu mirar? L'instant et va trobar i tu el vas immortalitzar...

Joana ha dit...

Potser el color de les ungles no li acaba de fer el pes...
molts records poeta.de vacances???

zel ha dit...

Potser l'han deixat plantada, pobrissona...

Carme ha dit...

Una aturada
potser massa breu
en el seu dia.
Li fan mal els peus
o li fa mal la vida.
Recupera forces
en uns instants
sense cap color
que els identifiqui.

El porquet ha dit...

Diuen que qui espera desespera...

Vida ha dit...

Les sandàlies li fan mal?

Barbollaire ha dit...

Barcelona m'enamora no ho sé.. de fet estava esperant l'autobús..
;¬)

Joana no sé, no sé...
D'aquí no res marxem 15 dies. Igual em connecto en algun moment, sinó fins el dia 7
Petons dolços, nina

zel no ho semblava pas...
;¬)*

Carme (buf!!! i jo, ara que dic???)
Petonets dolços, nina estimada
:¬)****

porquet això diuen, és cert...

Vida qui sap?
Vaig cap a ca teva...

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape