dijous, 21 d’abril de 2011

Menudeses especiades - XLI -

Venezia [XIV]


7 comentaris:

hypatia ha dit...

oh.....
em rendeixo a la bellesa que ens deixa sense paraules...

un petó dolç com aquesta lluna de maduixa =;)

Joana ha dit...

A més de poeta un excel.lent fotògraf! Però això ja t'ho havia dit oi?
petons i bona setmana barbollaire!

XeXu ha dit...

Ostres, aquesta és totalment de postal!

El porquet ha dit...

Em sumo a les mostres de bellesa que ja han descrit la resta de blogaires.

Carme ha dit...

Lluna plena de rosa, o una rosa en lluna plena... es devia anar preparant per Sant Jordi.

Elena ha dit...

Volvistes i et trajistes un trosset de la bellesa de Venècia. Ella és com una gran dama, misteriosa però tan atractiva! Bellíssima aquesta foto!! Una abraçada.

Barbollaire ha dit...

hypatia gràcies, nina...
un petó dolç ;¬)*

Joana apa, apa, apa... ja m'has fet pujar els colors... ;¬)

moltíssimes gràcies, nina.
Un petonet dolç, dolç :¬)***

XeXu Gràcies! Vaig tenir sort!

El porquet gràcies company!

Carme en el seu cas... San Giorgio? X¬DDDDDDDDDDD

Petonet dolç nina :¬)*

Elena Venezia m'ha encisat, i estic convençut que tornaré un dia a fer totes aquelles fotos que, ara, sé que s'han de fer...
Una abraçada llarga!
;¬)

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape