dissabte, 5 de febrer de 2011

Menudeses especiades - XXVIII -

Hivern [XXXVI]

6 comentaris:

Barbollaire ha dit...

Les Rivières de Janvier
(Keren Ann / Disc: Not Going Anywhere)

Restons ici
Le soleil est moins pâle
Le vent moins sidéral
L'eau est bleue
Bleu turquoise
Tu vas mieux
D'ici on voit couler
Les rivières de janvier

Restons ici
Les jours ne passent pas
Et Paris est trop loin
L'aube est claire
Et la vie bien plus claire
D'ici on peut longer
Les rivières de janvier

Restons ici
Une nuit vas tomber
Et la nuit nous va bien
L'eau est bleue
Bleu foncé
Tu t'endors
Je ne fais que penser
Aux rivières de janvier

Restons ici
Le soleil est moins pâle
Le vent moins sidérale
L'eau est bleue
Bleu foncé
Tu t'endors
Je ne fais que penser
Aux rivières de janvier

fanal blau ha dit...

Una menudesa meravellosa, bonica i tendra, i dues mans amb solcs diferents a la pell, però que s'acaronen al compartir.
M'agrada molt, Miquel Àngel.
No només m'agrada, sino que també m'emociona.
I aquesta mirada teva, també!

Carme ha dit...

Doncs, com que em sembla un lloc i un moment bonic i tendre, hi toca el sol, s'hi comparteixen coses bones... et diria com la cançó:

Quedem-nos aquí,
el sol és menys pàl·lid
el vent menys sideral
L'aigua és blava,
blau fosc.
Tu t'adorms
jo no faig més que pensar
amb els rius de gener.

M'hi quedo...

El porquet ha dit...

Compartir, ensenyar, aprendre, cedir, heretar...

Elena ha dit...

Molt tendra imatge, I aquesta llum volent ser participi d'aquest instante.Un abraçada.

Barbollaire ha dit...

fanal vaaaaaaa....! que tu hi eres i saps que la foto és pura casualitat...
Petonet :¬)*

Carme Gràcies, dolça nina...
pots quedar-te tanta estona com et plagui.
Ja saps que m'encanta que hi siguis
Petonet dolç :¬)***

porquet records que perduraran el el temps, durant tota la vida...
;¬)

Elena Fruit de la casualitat i de la sort.
moltes gràcies!!
Una abraçada llarga!

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape