divendres, 10 de desembre de 2010

Menudeses especiades - XVI -

Tardor [XXVII]

6 comentaris:

fanal blau ha dit...

Com ens agrada escodrinyar les menudeses...
Preciosa menudesa, preciós gegant de les mirades...

El porquet ha dit...

El caliu d'un bon te calent.

Vida ha dit...

Quins resultats més bells dóna aquesta curiositat...

Joana ha dit...

Quin racó per passar-hi una estona mirant i remirant.
Bon cap de setmana amic!

Mortadel.la ha dit...

Senyor! Quina passada...! és un espectacle de caliu, colors, olors...
Em recorda als aparadors de Nadal de quan era petita. Em quedava bocabadada mirant-t'ho tot. Racó per racó.
M'hi quedo una estona més (per veure què més veig!).

barbollaire ha dit...

Fanal Blau és una finestra molt temptadora, en un carrer més aviat fosc...
:¬)**

el porquet verd amb menta!!

Vida però to el mèrit és de la finestra. Jo sols passava i vaig encertar a mirar.
;¬)

Joana Doncs ben aprop: Besalú..

Petonet dolç, nina :¬)*

Mortadel.la Tota l'estona que vulguis. Però abriga't, que és fosc i fa rasca!!
Petonet
;¬)

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape