dijous, 11 de novembre de 2010

Menudeses especiades - XI -

Tardor [XVI] - Nocturn -

5 comentaris:

fanal blau ha dit...

m'assec a esperar-te...;)
i et veig venir, de lluny!

lolita lagarto ha dit...

em repeteixo, ho sé... però és una foto preciosa, una mirada especial, m'encanta!

Mr. Missis ha dit...

M'assec un moment. Una estoneta de relax en una vida que va de ràpida... massa ràpida!

Mortadel.la ha dit...

Jo m'hi estiro...
Quina pau, Barbu! Quina delícia.
Encomanes descans.
Acabo la peça. Una joia que em renova l'esperit.
Petonet silenciós....déu!

barbollaire ha dit...

Fanal doncs abriga't que comença a fer fred...
Petó
:¬)*
lolita lagarto moltíssimes gràcies!!!

Mr. Missis i tant! tot el temps que creguis convenient!

Mortadel.la vigila no et refredis tu, ara...

petonet!

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape