dilluns, 25 d’octubre de 2010

Menudeses especiades - VII -

Rupit


7 comentaris:

Anònim ha dit...

SERENO DELS OBJECTES DE TOTE LA VIDA.....DESCANSAR LA MIRADA AMB MIL RECORDS,QUE DONAN SEGURITAT....L'AHIR I EL AVUI,BEN AGERMANATS,MARCAN EL CAMI DEL FUTUR.....
JUGANT .....

Carme ha dit...

Una foto fantàstica, em fa pensar en el temps i en la vida. Poeta, suggeridor de sensacions:

Quietud,
ens els mobles endreçats.
Objectes silenciosos
d'un passat oblidat.
Llunyans,
malgrat la proximitat.
Orfes d'utilitat i de vida
indiferents al nostre pas.

Una abraçada.

lolita lagarto ha dit...

una imatge preciosa, m'¡ha recordat les pelis del Dreyer, contrastos de llum en blac i negre..

montse ha dit...

M'ha recordat un passat ple de vida.

fanal blau ha dit...

Només veure-la m'ha fet una clucada d'ull ;)
A veure si...tenim sort i temps!
Petó!

Joana ha dit...

Un palauet...Qui pogués, qui hi fos...
Bona nit poeta que ja faig tard al llit :)

Assumpta ha dit...

Ooooh! Jo hi vull viure!! :-))

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape