dijous, 14 d’octubre de 2010

Menudeses especiades - V -

Tardor [VII]

4 comentaris:

Mortadel.la ha dit...

De pel.licula, Barbu...

Carme ha dit...

Je, je, je... m'he equivocat, corregeixo i esborro l'anterior ... això de desperar quedava fatal!

Preciosa...

Per cert un dia d'aquests, ara fa 4 anys, no vas començar aquest blog?

M'ho ha "xivat" un post de l'any passat, que he trobat mentre passejava per les teves imatge i els teus poemes. :)

Doncs a més a més de felicitar-te a tu, em felicito a mi mateixa i a tots els altres lectors i lectores, pel plaer de poder llegir-te, des de fa 4 anys i esperant que sigui per molts més.

Una abraçada de blogversari...

fanal blau ha dit...

Gràcies a tu, passejo per aquí!
M'ho vas comentar dijous...
El 2006. Un any ben important!
Felicitats pels quatre.

t'estimo, amic amorós!

barbollaire ha dit...

Mortadel.la gràcies!
Petó ;¬)*

Carme Gràcies, nina!
És cert el 15 vaig canviar de blocat a blogger. I si és cert que aquí he aprés i crescut.
Gràcies a totes i tos els que m'heu fet l'honor de passar pe les meves cases.
Aixi doncs. Moltes gràcies

Petonet dolç
:¬)*

Fanal Era un camí que havies de fer i que, segurament, hauries acabant fent sense mi.

Gràcies bonica.

Petonet dolç :¬)**

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape