dilluns, 21 de setembre de 2009

Alquímies Ondulants - XXXIII –

Mirador de ses ànimes

Acull-me, amor,
aquest capvespre

Gronxa’m amb garlandes
de petxines i escumes.
Amb la cadència lenta
que davalla, encesa,
des de la teva mirada.

Allarguem aquest nou crepuscle
fent rodolar silencis
que omplim amb besades
nascudes de beure’ns,
amb dits tossuts,
el jeroglífic de les pells.

Creem un espai
sense més horitzó
que reconèixer
el sabor del
sexe als llavis.

Mentre el temps,
fràgil,
fa inventari de l'embruix
dels somriures càlids.

9 comentaris:

fanal blau ha dit...

Barbollaire,

si em dones permís, a hores d'ara...t'estàs convertint en el meu poeta predilecte!
d'amic ja n'ets!

Preciós poema, increïblement preciós!

Carme ha dit...

Bé, Barbollaire, acabes de penjar un cel... que si mai l'arribo a poder dibuixar per a la meva col·lecció de cels, cosa que dubto molt, ja que és molt difícil per a mi ... com a mínim estarà al nivell vint-i-quatre o vint-i-cinc!

I el poema... doncs a l'alçada del cel, també.

XeXu ha dit...

Quina foto, és espectacular. Quina immensitat, quin cel, quina escletxa. Impressionant!

fanal blau ha dit...

ah...i quan m'ensenyes a capturar aquests cels?

la teva padawan!

Joana ha dit...

Qui pogués perdre's en aquest mar i cel...perquè en les paraules ja m'hi he perdut!
Preciós!
una abraçada de mitja tarda!

Frannia ha dit...

Preciós l'indret de la torre de Ses Ànimes, un lloc que tinc en gran estima i que m'ha acompanyat sempre ja que el meu padrí hi va pintar un quadre.
Foto preciosa, paraules belles

novesflors ha dit...

Quin post, imatge i paraules! Una meravella de les bones.

Miquel Sureda ha dit...

Et don la més marescuda enhorabona. Tot i que el principi del poema no m'acaba de fer, que per gustos hi ha colors, al final de tot plegat, et deixa amb un bon gust a la boca i fa pensar en llegir més poemes teus. Et repetesc sa meva, i crec que no sóc l'únic, enhorabona!!!

barbollaire ha dit...

fanal blau exagerada ets!! però veus? bon amic si que em considero!
Petó dolcíssim!
(ah! i els cels... hauràs d'anar Mallorca!! jajajajajajaj!)

Carme segur que ho millores i tot!
Petonet dolç, nina :¬)*

XeXu vaig tenir sort: era al lloc oportú en el moment idoni..

Joana gràcies, nina!
una bosseta de petons dolços i retrobadors
:¬)****

Frannia gràcies!!! però és que a ca teva és fàcil trobar l'imatge espectacular!
:¬)***

Novesflors Moltíssimes gràcies!!!
:¬)*

Miquel Sureda Gràcies per venir a casa i per les teves paraules!
Aquí hi seré, torna quan et plagui

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape