dilluns, 6 d’abril de 2009

Anònims - LXX -



El sabor
de tots
els teus colors
en mi.

15 comentaris:

fanal blau ha dit...

Woooow!

fanal blau ha dit...

Vinc a repetir...wow...!
Genial, barbollaire...
un petó dolç!

Assumpta ha dit...

Avui pensava que aquest any passat m'han "robat" la tardor... tant que m'agrada a mi i va fer un temps tan lleig, pluja, vents fortíssims i terribles, i més pluja, i més vent que tombava arbres... i aquells dies fresquets amb sol per passejar i gaudir dels colors com el de la foto que tu ens mostres? Aquesta tardor passada quasi no n'hi va haver...

Preciosa foto i preciosos els colors de la tardor :-)

barbollaire ha dit...

Fanal blau gràcies, però tampoc hi ha per tant.
Petonet dolç :¬)*

Assumpta ara em sap greu... Però aquesta foto no té més de deu dies.
I la vaig fer justament pel color d'aquestes fulles que em va sobtar tot i l'època de l'any.

Sigui com sigui, gràcies per passar.
Petonet dolç, nina
;¬)*

fanal blau ha dit...

Pues será menos...

Anna ha dit...

Que bonic Barbollaire...

Tant sols nou mots i una eternitat de sentiments a dins.

M'ha emocionat, "tots els teus colors en mi..." Si, així és com el sento.

Gràcies preciós. Un grapat de petonets dolços.

barbollaire ha dit...

fanal blau "pues será..." ;¬P

Anna ullassos... preciós???
tu que em mires amb bons ulls
X¬DDDDDD

Petonet dolcíssim, nina
:¬)***

estrip ha dit...

un fulla marró en mig dels colors intensos, plena de sabor.
això és el que veig arran de les teves paraules.
M'agrada molt!

novesflors ha dit...

El color
de totes les aromes teues
en mi.

Joana ha dit...

Captar el moment perquè no se'ns escapi i veure-hi la bellesa dibuixada en les teves paraules...
Un petó amic!

Assumpta ha dit...

De fet, em va sobtar el verd tan verd de les més tendres :-)) però és igual, els meus pensaments haguessin estat els mateixos :-)))

USD ha dit...

colors encertas per la pluja

kweilan ha dit...

Els colors són preciosos i la foto té una lluminositat especial.

Carme ha dit...

Uns colors preciosos, siguin del dia que siguin. M'encanta la lluentor de les fulles i el taronja imprevist entre el verd...

Si em véne ganes de dibuixar i tot. Llàstima que aquests dies estaré sense ordinador...

Petonets, Barbollaire.

barbollaire ha dit...

estrip Gràcies!!! Segurament sols és això!


novesflors i les remos de tots els silencis acompanynat-nos...
Petonet dolç!


Joana un petó dolç i una abraçada sense fi, nina
:¬)*********

Assumpta ;¬)
Petonet :¬)*

USD Benvingut!!! ja he vist que col•lecciones portes. Crec que alguna en tinc, per si et pot interessar...

kweilan Gràcies!!

Carme son colors atemporals. Com els que ens inventem quan estimem.
Esperaré que tornis, doncs, per veure el teu dibuix

Una bossa de petons dolços.
:¬)***

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape