dilluns, 4 de febrer de 2008

- Premi -



The Silver Blue Sea m'ha distingit amb aquest premi. Cosa que m'omple d'il.lusió i m'afalaga.

Aquest premi ha estat creat per Eseya

Les regles del premi són les següents:

  • Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
  • Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
  • Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
  • Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico per tal que tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
  • Exhibir aquestes regles.
Els cinc blocaires als quals atorgo el premi són els següents:

11 comentaris:

Joana ha dit...

Moltes Felicitats poeta! I un plaer compartir aquest honor amb tu!
Bona nit!! amb un somriure als llavis...

Carme Rosanas ha dit...

Doncs mltes felicitats també pel teu premi i moltes gràcies per passar-me'l a mi.

Per cert jo parlava d'espurnes i focs artificials, però tu t'has muntat una foguera digna de Sant Joan! Molt maca la foto.

XeXu ha dit...

Ostres Barbollaire, això si que és una sorpresa per mi, però una sorpresa d'aquelles que et fan caure la llagrimeta. Entenc que et premiïn a tu, ja que la teva aportació a la comunitat per mi és molt important, la teva poesia dóna un color a la catosfera que no és tan fàcil de trobar. Per diferent, per original, i per tenir aquesta manera tan especial de transmetre, el premi te l'haurien de donar en safata de plata. Però que tu me'l passis a mi... buf, és que no tinc paraules. Gràcies, gràcies de debò, perquè aquesta mena de premis fan gràcia, però depenen de qui te'l passa, deixa de ser una broma a ser tot un honor.

Arare ha dit...

Gràcies, estimat Corto Maltés. No sé si em mereixo aquest premi però l'accepto gustosa perquè ve de tu. Demà o demà passat, no dubtis que ho citaré, tal com dius, i l'exhibiré amb orgull al meu bloc.

Una forta abraçada!

barbollaire ha dit...

Joana Gràcies! L'honor i plaer és meu..
Petonet dolç :¬)*
______________________

Carme Crec que el mereixes, com tots els meus nominats, de llarg. Segurament molt més que jo.

Un petonet dolç, dolç :¬)***

______________________

XeXu company... Tens un tros de blog... I sempre parles de coses que fan pensar...
Una abraçada.
______________________
Arare I tant que t'ho mereixes... Amb el teu blog multi-funció i polifacètic :¬P

Però saps tot el que t'estimo, oi?
Bosseta de petonets dolços...
:¬)***

elur ha dit...

oh! juraria que he deixat un missatge aquest matí...

Te'ls mereixes tot els premis, Poeta!!!

Petonassos!!!!!

zel ha dit...

Eoooo!!!! Ara el tens doble, i no facis el babau com vaig fer jo una vegada, afegeix que el tens concedit doble i ja està, no cal que siguin 5 blogs més que t'estresses!!!! PETONS, ESTIMAT, SORT QUE HAS OBERT PORTES, JA PLORAVA DE NYÈ NYÈ, VULL ENTRAR A LLEGIR I ESCRIURE AMB TU!

barbollaire ha dit...

elur Gràcies follet petonet dolç :¬)**

zel Gràcies per la nominació, dolça...
Una braçada ben forta i petonet dolç, Roser!
:¬)**

labruixoleta ha dit...

hola barbollaire, quina il.lusió tornar a trobar el teu blog obert! ja és una mica tard, i de fet ja t'ho he agraït per un altre costat, però estic contenta de poder ser a casa teva on et puc dir lo emocionant que va ser que penséssis en el meu blog. Em vaig quedar sense paraules. Moltes gràcies!

Ets una persona molt generosa, cuides molt a tothom, n'hi ha pocs com tu, i és una sort haver-me creuat en el teu camí!
Una abraçada ben forta :-))

barbollaire ha dit...

bruixoleta Gràcies a tu per les teves paraules que m'emoionen...

Un petonet dolç

Violette ha dit...

Gràcies, Barbollaire... moltes gràcies. I moltíssimes felicitats a tu. Miraré de seguir la cadena aviat. Aquests dies estic allunyada del teclat. De tant en tant em passa...

Una abraçada!

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape