dimecres, 6 de febrer de 2008

Endreces ( X )



Complicitats trenades
amb paraules fetes

dels colors,

reflectits i únics,

de les gotes d'aigua.


Conrees els sentiments

amb delicadesa artesana.

Amanyagant el moment

com qui bressola la vida:

- Somriures a l'ombra
en xafogoses tardes d'estiu. -

Carícies de mar

que revifen els esperits

assedegats.


I el mot, a punt,

per obsequiar-lo

amb tota la seva dolcesa.


____________________________

Per Carme Rosanas. Estimada còmplice i amiga.

7 comentaris:

elur ha dit...

Preciós, Poeta!

Fa temps que intento entrar al bloc de la Carme i no hi ha manera... sempre em diu que no troba el servidor i em quedo amb les ganes de llegir-la :(

Petonets!

Carme ha dit...

Gràcies, quin honor poeta. Un poema per a mi sola. Uf! quina ilu! Un petonàs.

barbollaire ha dit...

elur a mi també em passa de vegades...potser hi ha massa tràfic...

Petonets dolços :¬)***

Carme ja saps que jo sóc l'agraït, dolça...

Un petonet petit, petit... :¬)*

Carme R ha dit...

Cada gota mil colors
cada trena mil paraules.
Artesans de filigranes
on ningú s'hi atreveix.

Paraules silencioses
travessen la nit.
El pallasso em somriu
per ensenyar que en sap.

Cada paraula mil somriures.
Cada vers fa mil camins.
I el poema una abraçada.

barbollaire ha dit...

Carme Preciós !!!!!!

Gràcies!

XeXu ha dit...

Un gran poema per la Carme, i crec que la descriu molt bé. Però tu no et pots queixar del que t'ha fet, eh?

barbollaire ha dit...

XeXu company... I tant que no em queixo!!!
Si és magnific i immerescut!!!

El que si és cert és que entre ella i jo et tenim enganxat a les xarxes de la poesia company! jajajajajajajajaaj!!!

Ei! perdona la pedanteria per part meva... era una conya...
Una abraçada

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape