dimecres, 23 de gener de 2008

Sensacions: Recorregut


Així tot comença.
Peons moguts
en un joc d’ombres
que rellisquen per les mans
com la sorra.

Sorra d’una platja freda
del Nord on,
un dia de sol i enyorança,
vaig escriure el teu nom
aprofitant la marea baixa.

Com baixaven les mans
pel teu cos,
memoritzant
la teva dolcesa
a la punta dels dits.

Dits que ressegueixen
el teclat prement
lletres que intenten
dibuixar-te.

Dibuix del teu somrís
i la teva mirada
que un dia m'ensenyaren
colors que desconeixia.

Com desconec, encara ara,
la forma de fer-te somriure.
D’estimar-te.

10 comentaris:

barbollaire ha dit...

Meravigliosa creatura
( Gianna Nannini – Àlbum: Giannabest)

Molti mari e fiumi
attraversero
dentro la tua terra
mi ritroverai
turbini e tempeste
io cavalchero
volero tra il fulmini
per averti

Meravigliosa creatura sei sola al mondo
meravigliosa creatura paura di averti accanto
occhi di sole mi bruciano in mezzo al cuore
amore e vita meravigliosa

Luce dei miei occhi
brilla su di me
voglio mille lune
per accarezzarti
pendo dai tuoi sogni
veglio su di te
non svegliarti
non svegliarti
non svegliarti....ancora

Meravigliosa creatura
sei sola al mondo
meravigliosa paura d'averti accanto
occhi di sole mi tremano le parole
amore e vita meravigliosa

Meravigliosa creatura un bacio lento
meravigliosa paura d'averti accanto
all'improvviso tu scendi nel paradiso
muoio d'amore meraviglioso

Meravigliosa creatura
Meravigliosa
occhi di sole mi bruciano in mezzo al cuore
amore e vita meravigliosa

Carme R ha dit...

Avui em deixes sense paraules, m'agradaria preguntar-te més que no pas dir, però com que crec que no ho he de fer... em conformaré amb una petita moxaina feta de lletres:

Un petonet ben dolç.

barbollaire ha dit...

Carme gràcies pel petonet... Per què sense paraules? (és curiositat malsana si vols)
Pregunta si vols... aquí o per mail... Entendràs que jo contestaré sense enganyar i fins allà on pugui o consideri prudent...
Ah! El queixal, bé el forat, força millor. Gràcies pels mimitus!

Bosseta de petons dolços :¬)***

XeXu ha dit...

Ostres, estic d'acord amb la Carme, avui m'han encantat les teves paraules. Que bé que has encadenat els versos, això li dóna alguna cosa al poema, que un cop més, no sé definir, però que m'encanta.

oriol ha dit...

fantàstica tria de la melodia per unes paraules, com sempre, fantàstiques.

Llegint el que escrius , segur que com a molt et queda fer-la riure...

Salut!

barbollaire ha dit...

XeXu company... un honor i un plaer trobar-te!
Gràcies per les teves paraules.
Una abraçada :¬)*
________________________
Oriol quants dies sense sentir-te...
Gràcies per venir. Em queda força més que fer-la riure.

Una abraçada :¬)*

elur ha dit...

Aquesta cançó és una preciositat... com tu, com els teus poemes...

Petonets dolços, estimat Poeta.
:**********

Bon dia!!

Arare ha dit...

jo crec que només amb uun petit esforç la pots fer riure. Riure és el més sa que hi ha, estimat amic.
Una abraçada de mar.

barbollaire ha dit...

elur tu que em mires amb bons ulls, inyu...

Bosseta de petons dolços ;¬)**

barbollaire ha dit...

arare igual si que podria... si hagués algú que es prestés o volgués o li vingués de gust riure amb mi...

Petonets dolços, Mariana.
;¬)***

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape