dijous, 3 de gener de 2008

Sensacions: Pluja


Camino sota el so de la pluja als carrers.
Mirant el trànsit d’aquest món

que es perd darrera meu.

Just com abans que em trobessis.


Gent que continua movent-se

buscant per on caminar.


La remor d’un vent d’Hivern.


I crec que encara podria ser allà.

Com quan vaig sentir la teva respiració,

i la llum de la tarda va il•luminar

el teu rostre.


Per ser el que em toqui ser.

El que em diguis.

El que em deixis:

amic,

còmplice,

company,

estimat,

res...

11 comentaris:

elur ha dit...

Barbollaire... ahir per aquí no va ploure, només va caure una mica de xirimiri, avui ja no queda cap rastre dels núvols... fa sol i entra pels finestrals de la botiga tot enlluernant-me... te n'envio una mica, tot i que preferiria que plogués, però si toca sol, s'ha d'aprofitar.

T'estimo.

Joana ha dit...

...El que em deixis... Tot i res. Quantes vegades ni gosem , ni deixem ni diem, per por, per recel.
Segur que "ets" molt més que "res".
Que tinguis un bon dia!
Un petó com un estel! ;)

elur ha dit...

Plou... sí, ja sé que a casa teva ho ha fet tot lo dia :P ...però plou Poeta.... saps què vol dir això? que l'aire serà més net, que les boirines escamparan, que tot es veurà d'un altre color...

petonets de pluja fresca i una mica escandalosa ;)

[El res, és el buit total... una persona, per més que ho intenti mai podrà, mai la podran fer, ser res.]

Carme ha dit...

Un dia deia jo, parlant amb un amic amb el qual ens continua unint una molt tendra i molt bona amistat, i que vam tenir un moment un pèl decompensat en els sentiments mutus: "Ja saps que m'agrada que aquesta mena de coses siguin possibles, en la mesura que puguin ser-ho". Una mica com tu dius: el que em deixis... jo també pensava coses molt semblants: el que pugui ser.
El que ha pogut ser i que en aquell moment se'm feia difícil, ara em fa feliç i me'n sento orgullosa. Som amics, còmplices, confidents, estimats, no és quem no siguem res és que som "molt".

Per què t'explico la meva vida al teu blog? Per comparació, només.

LaBruixoleta ha dit...

Deixar que la pluja ens caigui a sobre. Pensar que els camins s'esborren. Deixar-se caure en mans d'algú... I un dia fa sol, i veus clar que els camins segueixen al mateix lloc, i tu decideixes qui vols ser.I així és la vida. Una abraçada Barbollaire.

zel ha dit...

Molls els peus i el cor humit
regalimo plors de solitud
encarant la boira del passat
albirant un sol
que no serà
fins que els teus ulls
me l'obrin

només caldrà un petit bocí
un ull entre la negror
d'aquests núvols persistents
que pesen damunt meu
com una llossa freda
gelant l'alè
que surt silent
càlid
moll
i ràpid es confon
amb tanta pluja


Petons, petons, petons

MoNaLiTzA ha dit...

I tot en absolut silenci..., sense ni tant sols la suau remor de la pluja...

Estimat, ets un encant-ador
Zel, ets encant-adora-ble

:D

Estem de sort els qui us hem trobat i us podem llegir.

Gatot ha dit...

em quedo amb la primera paraula: camino!

petons i llepades camineres!

Arare ha dit...

M'encanta l'apreciació del Gatot. Transmet vida.

Jo també.
Jo camino. I et llegeixo.

Un petó de saltimbanqui.

JANA ha dit...

Pluja
Camino
ser el que em toqui ser....

Vida.

Un petonàs sota la pluja;-)

barbollaire ha dit...

elur, joana, carme, bruixoleta, zel, monalitza, gatot, arare, jana perdoneu-me si avui us contesto en grup...

Estic aclaparat per la vostra fidelitat a casa... Per les vostres paraules...
Per tota la dolçor, tendresa amb que m'ompliu la casa...

Em feu sentir algú "normal", persona...

Enteneu en la senzillesa de la paraula Gràcies tot el que m'agradaria saber escriure per agrair-vos tot el que em regaleu...

Que avui sigui el principi d'un seguit de nits plenes de màgia i dolcesa.

Una abraçada i un cabasset de petons dolços ;¬)***

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape