dimarts, 15 de gener de 2008

Sensacions: Obsequis buits

Voldria dir-te tantes coses!
Puntualitzar l’excusa
de les comes
com una mostra de vanitat
dels punts.

Parlar amb dignitat
de la respiració com recorregut
de polaritats ressonants.

Bregar amb afalacs
subsidiaris
com un camí d’allunyament
del plaer.
Esbós sarcàstic
d’una totalitat grotesca.

Liquant dissonàncies
insolents
entre sentiments residuals:
colors irrellevants
fora de tot càlcul.

Paraules com ombres
d’elles mateixes
surant,
sordament,
en la frivolitat pública
del desconcert.

Temps d’eliminar
imatges pautades
com obsequis buits.

4 comentaris:

elur ha dit...

Els obsequis mai són buits i menys quan són fets amb paraules boniques, Poeta.

Petons de bon dia, amoret.
:*********

Carme R ha dit...

Sempre em sembla
que hi ha més a dir.
I és ben cert,
com més paraules
buscades o precisades
empenyo enllà,
com si trabuqués
algun got massa ple,
més en necessito
perquè no se m'escapi
el plaer incert
de deixar-ho tot nítid i clar en el cel dels ulls que voldria.

Retrobo, com un vell amic
el desocncert de sempre
potser frívol
potser arrelat en mi com una heura que m'envolta.

Com podria trobar el temps d'eliminar? què? quan? i com?
Si ho guardo sempre tot
per omplir amb imatges
o potser amb somnis
qualsevol tipus d'obsequi,
que mai no podrà ser ben buit del tot.


Barbollaire, ara visc en un moment diferent. I em capbusso, aquí cada dia, en el meu passat. Tu m'hi acompanyes, m'agradaria ser capaç de tornar-te una miqueta petita d'aquesta companyia. Petonets

Arare ha dit...

Doncs a mi no m'agrada, que ens eliminis les imatges... ni la música!
cistell de bolets, dic de petons!

barbollaire ha dit...

elur gràcies... bona nit dolç follet.
Petonets dolços :¬)****
_______________________

Carme Unes paraules precioses... i el fet de venir ja em dona molta més companyia de la que imagines...
Petonet dolç :¬)*

______________________
Arare Darrerament no trobo l'imatge ni la música que s'escaigui amb l'escrit...

Si les trobés les afegiré, paraula...
Petonet dolç, dolç :¬)***

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape