diumenge, 30 de desembre de 2007

Sensacions: Fanal





Poc a poc la nit dona la volta
comptant les fulles que s’estremiran a l’alba.
Hi ha un silenci que m’envolta
i seu en una cantonada.

No m’importa si el sol no brilla.
La lluna mai podria ser més gran.

Vindràs a dir el meu nom aquesta nit?

Encenc el darrer llum de l’any
per recordar els carrers de nou descoberts.
Les paraules llegides.
Les músiques escoltades.

Mai vaig pensar que ens trobaríem,
però aleshores vas besar els meus llavis.

Estava perdut.
I em vas trobar i portar a casa.

Abraçant-me fort, quan tenia fred.
Eixugant-me els ulls, quan vaig plorar.

Ara,
camino dintre dels sons
dels carrers,
coneixedor dels colors
de les teves petjades.

7 comentaris:

barbollaire ha dit...

You're Still You
(Josh Groban)

Through the darkness
I can see your light
And you will always shine
And I can feel your heart in mine
Your face I've memorized
I idolize just you

I look up to everything you are
In my eyes you do no wrong
I've loved you for so long
And after all is said and done
You're still you
After all
You're still you

You walk past me
I can feel your pain
Time changes everything
one truth always stays the same
You're still you
After all
You're still you

I look up to everything you are
I my eyes you do no wrong
And I believe in you
Although you never asked me to
I will remember you
And what life put you through

And in this cruel and lonely world
I found one love
You're still you
After all
You're still you

Violette ha dit...

Per les vegades que ens hem creuat, per les vegades que ens hem llegit... et desitjo un molt bon any 2008 i que cada nit tinguis un llum encés, moltes paraules llegides i alguna música escoltada.

Una abraçada!

zel ha dit...

vindré per dir-te
tots els noms que he estimat
vindré per dir-te
que ara estimo el teu
vindré per dir-te
paraules sense so
sons d'amor que embruixa

vindré per fer-te
present de companyia
vindré per fer-te
manyagues sense pell
vindré per fer-te
l'acord que no trobaves
el so d'una mirada
el gest de pau més dolç


SERÉ, TOT I QUE LLUNY, AL TEU COSTAT AMB TOT EL COR, POETA.

SIGUES FELIÇ, BONA VIDA, TOTA.

elur ha dit...

una manera immillorable per acabar l'any blocaire, passar per casa teva i llegir-te... un poema preciós estimat Barbollaire, preciós!!

Que tinguis una bona revetlla, que l'any començi d'una manera fantàstica, que trobis molts somriures pel camí i que rebis tot l'amor que dónes, que és molt i molt i molt!

T'estimo, Poeta!

Petons de llums de colors :*************

Carme R ha dit...

Doncs com elur, l'ultim blog llegit aquest any.

Aprenc darrera teu els carrers que has descobert, les paraules i les músiques i també a saber veure els colors de les petjades.

Bon any. I no deixis mai de somiar, poeta. Encara que somiar despert et faci confondre desig i realitat. Només somiant els instants que volem... algun dia, potser i només potser, poden fer-se realitat.

barbollaire ha dit...

Violette Gràcies! I si no et fa res... doncs si.. podries ser una de les “meves” nines ;¬)

Espero estiguis fruint molt a New York.
Petonet ;¬)*

zel, nina, em desmuntes... Hi ha tanta tendresa a les teves paraules, sempre... Que no se que dir-te... ni comentar-te... ni com agrair els regals que em fas....

Moltíssimes gràcies, de tot cor... Petonets dolços ;¬)******

elur Petonets dolços, follet.. (sé que saps que voldria dir i que no fa falta) ;¬)*****

Carme R amb tu em passa el mateix que amb Roser... No se que dir-vos, com agrair la vostra presencia a casa i les vostres paraules. Sempre encoratjadores.
Petonets dolços ;¬)*

MoNaLiTzA ha dit...

Quin regal més bonic per una tornada una mica accidentada :)

Zel, quina preciositat la teva, també. Em permets un petó? :)

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape