dimecres, 12 de desembre de 2007

Cinema: Jonathan Livingston Seagull





Altures feréstegues
de clarors rogenques.

A l’horitzó, un nou dia

s’aixeca

sobre fondals emboirats.


Intueixo el teu vol,

plomatge brillant,

ales esteses.


I és aleshores

quan et trobo:

Aturant un temps

amb la teva paraula.


Suavitzant els murs

de pedra seca

que ens envolten

amb un somriure

de paisatges multicolors.


Despullant d’ornaments la vida

per viure-la com la història,

verge,

que es deixa dur per un vendaval.


Realitat que reculls

en racons amb coixins

de vegades espinosos.


Amarant-la amb les orquídies diminutes

de les teves besades.

6 comentaris:

iruna ha dit...

me sembla preciós, barbollaire...

m'agrada llegir este poema des de fora de la fotografia... veient-te assegut a la roca, contemplant aquell "vol de plomatge brillant amb les ales esteses"... imagino diferents ocells possibles... i amb qualsevol d'ells vos imagino somrient... i despullats... mentre el vent bufa...

m'ha passat pel cap canviar els racons amb coixins... per coixins amb racons... i acariciar les teles, sense trobar-hi espines...

i lluny del paisatge... puc assaborir les besades d'orquídies diminutes... només tocant la pantalla amb les puntes dels dits...

quin poema més bonic, carinyet

barbollaire ha dit...

xiqueta...
moltes gràcies per les teues paraules...

m'agrada molt això de coixins amb racons... m'ho puc quedar i fer-ho servir en un altre moment?

cuida't molt, nina...
un petonet dolç ;¬)*

rosa ha dit...

a mi també m'agradat molt...la poesia és l'alenada que em dóna vida i claredat. "despullant d'ornaments la vida..." preciós

barbollaire ha dit...

Rosa Benvinguda a casa. Disposa del que hi ha...

Moltíssimes gràcies per les teves paraules.

Un petonet dolç :¬)*

Carme Rosanas ha dit...

Aturant un temps amb la teva paraula. M'agrada molt. És un secret que no tothom coneix. Deu ser la saviesa del poetes.

barbollaire ha dit...

carme rosanas les teves paraules em deixen a mi sense...
No se si és saviesa... Però m'agrada saber que tu també saps que existeix aquest temps.
Un petonet dolç.
;¬)*******

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape