I got Life


(Per tu, perque si...)

I got life, mother
I got laughs, sister
I got freedom, brother
I got good times, man

I got crazy ways, daughter
I got million-dollar charm, cousin
I got headaches and toothaches
And bad times too
Like you

I got my hair
I got my head
I got my brains
I got my ears
I got my eyes
I got my nose
I got my mouth
I got my teeth
I got my tongue
I got my chin
I got my neck
I got my tits
I got my heart

I got my soul

I got my back

I got my ass

I got my arms

I got my hands

I got my fingers

Got my legs

I got my feet

I got my toes

I got my liver

Got my blood


I got my guts (--I got my guts--)

I got my muscles (--muscles--)

I got life (--life--)

Life (--life--)
Life (--life--)
LIFE!

Comentaris

  1. Quin gran vídeo! Jajajaja!

    ResponElimina
  2. Mola xD Em sembla que ha pillat l´escència de Ain't Got No... I Got Life de la Nina Simone xD

    ResponElimina
  3. I a més a mésha encantat!!! (au,au,au)

    ResponElimina
  4. jo, mésha = més m'ha

    (el meu teclat falla i el meu ratolí encara més, oichs,oichs,oichs)

    ResponElimina
  5. Hair!!!!

    ...mnnn..m'ha semblat veure uns "mossos d'esquadra" disposats a enrunar la festa...per variar....

    ResponElimina
  6. el tros millor de Hair , com sempre fent gal.la del teu magnific gust
    Bona nit Dolcet =;)******

    ResponElimina
  7. Alepsi És un d'aquells que alegra el dia, no?

    gemminola Carai!! És que la força que posava la Nina Simone en les seves interpretacions...!!! Buf!!

    Arare :¬) & :¬)******************** (pa chulito, yo!)


    Liendre Quin gust tenir-te per aqui de nou...Però els mossos va nser cridat per la colla pijus dels amus de la casa
    ;¬)

    ònix Apa, apa!!! Que tu també en saps de dir coses boniques...! Normal, cadacú diu les coses com el que és, no?
    Un petó ben dolcet de bon dia, estimadíssima Ònix. ;¬)*********
    (Per cert t'has fet "cresta"? com signes =;) XDXD)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada