El joc d'Arare (o les 10 d'últimes)

Per primer cop i sense que serveixi de precedent, canvio l’estil del meu bloc... No us malacostumeu, que no tornarà a passar....

Ara el joc:
Consisteix en explicar 10 coses d'un mateix, i els lectors han d'endevinar si és cert o fals. Passat un temps prudencial qui ho explica diu la veritat... Un pista, hi ha el 50% de cada.

1.- Vaig anar al mateix cole que en Nacho Solozabal. Jo, dos cursos per sota. Ell ja jugava a basquet a l’equip del cole.
2.- Jo soc un dels pollastres damunt l’escenari (tothom te un passat). Malgrat no es veu bé, també hi ha un bateria i un teclista.

3.- Soc cinturó negre de Judo i Karate Shotokan
4.- Tinc una llicenciatura en Físiques
5.- He fet el Camí de Santiago (els 300 darrers quilometres) en bicicleta.
6.- Treballo de informàtic
7.- Dormo tantes hores com puc i més.
8.- He pujat a la Pica d’Estats
9.- Un company de feina va pujar a l’Everest amb l’expedició que va fer el cim per primer cop i em va dedicar el llibre Hem fet el cim!!.
10.- Ah! i soc fill únic.

Com ja sabeu, no acostumo a passar-ho a ningú. Per tant si algú li fa gràcia...

Comentaris

  1. HE'S A LIAR
    (Bee Gees Àlbum: Living Eyes)
    I was stood by the light as I looked through your window
    with the greatest intention not meaning to see,
    I was there in the dark and I saw you together,
    you were up in his arms, I was down on my knees.

    Get the cards on the table,
    no need to pretend,
    you've got to be cruel to be kind,
    he can sell you his love and you know you will pay, but
    he's a liar,
    he's a liar, and I should know.
    Liar, he's a liar and I should know (aaah).

    Well, they told me I fell but I just don't remember,
    I was standing face down, they were there at my feet.
    There was smoke in the air and the sweet smell of leather,
    I was out through the window and down in the street.

    Well, I'm cold and I'm hungry but I'm still alive,
    and it's not how I want it to be,
    there's a hand on my shoulder,
    he said I'll survive, but

    he's a liar,
    he's a liar, and I should know.
    He's a liar, and I should know (aaah).

    Was it not for the man that was blocking the drive,
    was it not for the red limousine,
    I'd be millions of miles from the scene of the crime,
    and somehow in this madness believe she was mine, but

    I'm a liar,
    he's a liar, and I should know
    Liar, he's a liar, and I’d know (aaah).
    He's a liar...

    ResponElimina
  2. De cançó hagués posat 'Little lies' de Fleetwod Mac, m'agraden més que els BeeGees :)
    I ara, fent travessa, agafem el toro...

    Falses (crec):

    2, 3, 6, 7, 9

    1, 4, 5 , 8 i 10 certes.

    Esperaré els resultats XDD

    ResponElimina
  3. Hehe, m'agraden els jocs. A veure... crec que (sense mirar el company anterior, que no em vull deixar influir per les seves respostes ;-)) no vas anar al mateix cole que en Solozabal, no ets cinturó negre de Judo, no dorms tantes hores com pots (fas pinta d'anar curt de son ;-P), no tens cap company que va pujar a l'Everest i no ets fill únic.

    I, per tant, podies el teclista o bateria del grup de la foto (que bo això de Cançó resposta), tens una llicenciatura en Físiques, has fet el Camí de Santiago, treballes d'informàtic i has pujat a la Pica d'Estats.

    N'encerto alguna? ;-)

    ResponElimina
  4. jo no puc jugar, oi? je, je

    ResponElimina
  5. Minuto de juego y resultado:

    Pd40 2 ok.

    Charleeze 3 ok

    anonim Hmmmmm. Prova-ho. Potser et portaries alguna sorpresa XDDDDDD!!! Petó dolcet. :)***

    ResponElimina
  6. Perdó, perdó, perdó...
    Correcció
    Charleeze 4 ok

    ResponElimina
  7. si
    si
    no
    no
    no
    si
    no
    si
    si
    no
    uis un marista!! sacre bleu!!! petonets nostàlgics !!!

    ResponElimina
  8. Ònix Ja sé que ets bruixeta, però... Tu i jo ens coneixem?
    Tu no seràs dominica?...(tot un clàssic maristes i dominiques, especialment als Maristes del c. València)
    Bé ja sabras el resultat, demà o demà passat màxim...
    Petonets esmaperduts... ;)***

    ResponElimina
  9. Al joc de l'Arare vaig arribar-hi tard. A veure si n'encerto cap de les teves veritats o mentides?

    VERITAT:

    2.- Ets un dels pollastres damunt l’escenari.

    5.- Has fet el camí de Santiago.

    6.- Treballes d'informàtic.

    8.- Has pujat a la Pica d'Estats.

    10.- Ets fill únic.

    MENTIDETES:


    1.- NO vas anar al mateix cole que en Nacho Solozábal.

    3.- NO ets cinturó negre de Judo.

    4.- NO t'has llicenciat en Física.

    7.- NO dorms gaire

    9.- CAP company de feina teu ha fet l'Everes.

    ResponElimina
  10. uixx, quasi faig tard! Què passava, ahir,que NO PODIA entrar a la teva pàgina? snif,snif,snif!

    Ets el teclista o el de la bateria de l'escenari (dic jo, perquè no t'hi veig, com és que et vas amagar, eh? eh?)

    Has fet PART del camí de Santiago (ep, que per dir que l'has fet l'hauries d'haver començat a Roncesvalles, com menda lerenda)

    Que treballes d'informàtic, també és cert...

    No em crec que siguis fill únic... no tenies cap germà?

    Pujar a la Pica d'Estats... podria ser, si...

    Llicenciat en Física? Òndiaaaaaaaaaaa!!! (podria ser, si)

    No fas cara de dormir massa.

    L'Everest? ja t'agradaria, xaval! (o és cert?.. maremeva, quin embolic)

    Amb Nacho Solozabal... hmmmmmmm. si.

    Cinturó negre de judo? (si?)

    buf buf buf, ja no sé quantes veritats i quantes mentides em surten, m'espero a les solucions!

    Moltes gràcies per participar en el joc, estimat CM!!!

    UN big petó, però BIG-BIG-BIG (dos escrituras a elegir!)

    ;)

    ResponElimina
  11. Ara vaig jo. I si l'encerto, l'endevino

    1) Sí
    2) Sí
    3) No
    4) No
    5) Sí
    6) No
    7) No
    8) Sí
    9) Si
    10)i No

    Aoa, jatà

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada