El joc d'Arare (o les 10 d'últimes): Les respostes

Respostes:
1.- Vaig anar al mateix cole que en Nacho Solozabal. Jo, dos cursos per sota. Ell ja jugava a basquet a l’equip del cole.
Companys... Es cert. També hi va passar en Trullols de hockey patins
2.- Jo soc un dels pollastres damunt l’escenari (tothom te un passat). Malgrat no es veu bé, també hi ha un bateria i un teclista.
Cert. Just el que toca la guitarra acústica (jejeje, ho sento...). Aquest any vem guanyar el primer accessit. (Si, si la lletra ja era meva).
3.- Soc cinturó negre de Judo i Karate Shotokan.
Fals. Taronja de Judo i Verd de Karate. Trencadisses de clavícules em van fer deixar-ho als 19 anys.
4.- Tinc una llicenciatura en Físiques
No soc llicenciat en res :( Però tampoc es nota tant, no?
5.- He fet el Camí de Santiago (els 300 darrers quilometres) en bicicleta.
Cert. Vem fer PART del Camí per Sant Joan de fa tres anys. No teníem més dies i es va decidir fer-ho des de León, quan tot ja és pla i baixada :P (350 qm). El meu fill gran va quedar tant encisat que l’any següent va tornar, amb tres amics, en bici i des de Roncesvalles (res com tenir 17 anys!!). Jo no desespero tornar a fer-lo sencer i caminant..
6.- Treballo de informàtic
Doncs si. Consultor de ERP’s...
7.- Dormo tantes hores com puc i més.
No seria ben be això. Tinc una tendencia a dormir més aviat poc. Entre 4 i 6 hores.
8.- He pujat a la Pica d’Estats
Em vaig quedar amb les ganes. Vaig relliscar de mala manera quan ja portava 2 hores de pujada des de la Ribera de Cardós, i em vaig torçar el turmell, de tal manera que, al treure el peu de la bota, aquest se’m va possar com una idem, i vaig haver de recular... D’això fa...27 anys. Després ja no he tingut ocasió de tornar-ho a provar.
9.- Un company de feina va pujar a l’Everest amb l’expedició que va fer el cim per primer cop.
Es cert. Nois la vida te aquestes coses.(si algú dubta puc escanejar la pàgina.. )
10.- Ah! i soc fill únic
Com si ho fos. :P El petit de 4, amb diferencia d’edat..:(

Ja podeu fer el recompte d'encerts. Gràcies a tots per passar i fer-ho. Espero no haver decebut gaire a ningú..

Comentaris

  1. Després de fer el recompte... he suspès XDD
    Molt bé, què vol dir això de no decebre? D'això res!!

    ResponElimina
  2. pfffff... jo un sufi. justet. 3 de 5 :S

    ResponElimina
  3. Jo també he suspèssssss, però t'estimo iguaaaaaal!
    Gràcies per fer el joc, Corto Maltés!

    Un petonet de colors!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada