123/5 (O el meme d'Arare)




“pobre mesquí que soc”
Pregària de La gesta dels estels. Joan Salvat-Papasseit. Poesies Clàssics Catalans Ariel 2 1979
_________________________________________________________________________________
Aquesta és la meva aportació al meme que m'ha enviat Arare. Les normes són:

Agafa el llibre més proper (no el que més t’agradi!!!) Obre’l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase.Escriu l’oració juntament amb aquestes instruccions.

Troba algunes víctimes propiciatories a qui pasar-ho.

Jo, com sóc més aviat tímid i no m'agrada molestar, deixo obert a qui vulgui fer-ho.

De tota manera, em faria gràcia veure com ho fa:

Pd40
Ònix
williams

Sense cap mena de compromís. :)


Comentaris

  1. I el seu esguard
    (Ramon Muntaner – Joan Salvat-Papasseit Album: Balades i cançons)

    i el seu esguard damunt el meu esguard
    sóc presoner
    que la vull presonera:
    aquest matí que una flor m’ha posat
    li deia així
    baix baixet
    a l’orella:

    sota els teus ulls, és un bes el que em plau:

    ResponElimina
  2. Bonic poema, barbollaire...

    un petó dolç :)*

    bona nit...

    pst!m'explicaràs com has muntat els mobles i de quins mobles es tractava? ;)

    ResponElimina
  3. Bona nit company! Jejeje, quan vaig veure al blog de l'Arare_ que et passava el meme em vaig olorar que m'arribaria. Però ja el tinc fet ;), li vaig dir a la kriz_peta que el faria però no vaig fer post per falta de temps. Està com a comentari al seu meme. Això és rapidesa, oi?

    ResponElimina
  4. això dels memes és la monda! corren que se les pelen, eh?

    Vaig a llegir el teu, pd40, a veure...

    per cert, barbollaire, no t'havia donat les gràcies per haver col·laborat (I'm sorry).

    Ara ja te les he donades, eh?

    nanit (again)

    ResponElimina
  5. Amic meu! Ets un crack!!
    Bona nit Pd40 i moltes gràcies!!

    ResponElimina
  6. Arare...
    Què no faria jo per tu....?

    (montar mobles d'Ikea potser...) jajajajajaja!!!
    ----------------------------------
    PS. Els meus, avui, eren fàcils: una llibreria EXPEDIT petita i dues calaixeres MALM...
    Però ahir vaig estar possant tot un terra de parquet laminat (18 paquets) aiiiiii!!!! l'esquena ;-)

    ResponElimina
  7. he fet els deures... espero no espatllar les teves espectatives ;)

    Tu de moment les superes amb escreix :P

    -en fi, ni cas... són les set del matí-

    ResponElimina
  8. M'agrada molt aquest poema de Papasseit. Un dia el vaig posar al blog. :-)

    ResponElimina
  9. williams Ja he passat per ca teva a donar-te les gràcies. No m'has decebut ni en broma. Petó :)

    Charleeze Ho recordo, i jo vaig buscar la cançó per penjarla. Però crec recordar que alguna cosa es va girar i no ho vaig fer. Ara m'ho he fet venir bé. (t'ho debia ;-)). Petó xiqueta!. :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada