dimecres, 8 de juny de 2011

Menudeses especiades - XLVII -

Temps de Flors 2011 [XVI]

8 comentaris:

Elena ha dit...

Has conseguido una imagen fantastica, de este atelier de música! Lugar donde se van dando forma a los instrumentos, que esperaran a nacer cuando el espiritú de la música se cobije en ellos.

Un abrazo fuerte!

òscar ha dit...

O el indret té una màgia que no se l’acaba o és el teu ull qui li ha sabut atorgar aquesta condició.

Sospito que la resposta correcta és la segona.

Una abraçada Barbo!!!

El porquet ha dit...

Em sembla que m'arriba i tot l'olor de fusta.

Carme ha dit...

No puc evitar de repetir el comentari de l'Òscar, ja que és la primera cosa que he pensat en veure la foto. Un lloc amb molt màgia i un clic amb més màgia encara.

fanal blau ha dit...

M'afegeixo del tot als comentaris i m'hauràs d'explicar on la vas fer...;)
Està més que clar que ets un mestre!
Un petó!

Pedro ha dit...

buquet surrealista
i delicatessen d'un temps passat....
Genial!!!

Miquel ha dit...

Buah, Barbolaire t'has sortit!! Quina canya de foto tan carregadda de contingut i tècnicament tan al límit. Senzillament preciosa!! Enhorabona!

Barbollaire ha dit...

Elena En realidad creo que es una carpinteria...;¬)
Pero la flauta de la entrada despista.
Esta tirana en Girona, durante la semana que dura el Temps de Flors (Tiempo de flores), y que convierte la ciudad en una explosion de ornamentación floral.
Si alguna vez tienes la oportunidad de ir, no te la pierdas!
Una abraçada llarga!

Òscar t'explicaré (us explicaré) un secret: l'avi Bonada era fuster. I, a casa, havia hagut un banc de treball com el que es veu al fons. I ribots, enformadors, filaberquins, garlopes, serres, gúbies, burencs, barrines... que, amb més o menys encert per part meva, em va ensenyar a fer servir...

Suposo doncs que, la màgia de la foto, l'ha donada el meu record, i el que m'agrada treballar amb fusta.
Moltes gràcies company.
Una abraçada!
;¬)

porquet no seria d'estranyar! ;¬)

Carme és el nostre passat el que dona la màgia al present, no?
Petonet dolç, nina :¬)**

fanal blau crec que tu estaves fent unes fotos meravelloses (que encara no he vist) a l'altre banda del carrer.

Petonet dolç :¬)*

Pedro moltes gràcies!!!

Miquel Moltes, moltes gràcies! Ja he anat veient el que fas amb la teva nova joguina...
És genial!
Una abraçada!

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape