dimecres, 3 de febrer de 2010

(...USD [I i II]...)

(Versant Una Sortida Digna , una altre proposta de Jesús M. Tibau)

- I -

Alcudia. Porta [4]

Una passa darrera l’altre.
Naveguem moments guanyats a
Albades que ens esguarden.

Som silencis,
Ombres,
Riures.
Temps, com flors, que ens
Impregnen els cossos.
Daguerreotips iridescents.
Acords en llengües oblidades.

Digues, amor,
Importa més el demà què l’ara?
Galerades de vida,
Nua, empremten els nostres
Actes.


(Lifer - Ant Phillips / Disc: Field Day)

- II -

Escola de teixir

Ens teixim,
trenant-nos alenades,
obsequiant una sortida digna
al dolç silenci
de la pell amarada.

(Marigold - Steve Hackett / Disc: Bay Of Kings)

8 comentaris:

novesflors ha dit...

Molt original, el primer poema.

Jesús M. Tibau ha dit...

una abraçada,barbollaire; tot un plaer

Frannia ha dit...

Fantàstics, com sempre!

Joana ha dit...

Im-pre-ssi-o-nant :))))
Quines fotos!!!!!

fanal blau ha dit...

Vaig estar jugant amb els acròstics i no me'n vaig sortir...
Tú, més que dignament!
Impressionants les sortides, els poemes, les fotografies...:)

Carme ha dit...

Ets genial, poeta...

Preciós tot, poemes i fotos...

Mortadel.la ha dit...

Un poeta! Ets un poeta.
Escolta'm? D'on treus aquestes fotos tant genials? Tant grans! Ara vaig a escoltar la música...
Ja et diré el què!
Fins ara, guapis.

barbollaire ha dit...

novesflors gràcies!

Jesús M. el plaer es mutu, ja ho saps. Una abraçada.

Frannia vaaaa! Això ho dius perquè una està feta a "ca teva" X¬DDDDDD!
Gràcies! Petonet :¬)*

Joana aiiiixxxxx, nina! Que em poso com un perdigot!
Gràcies dolça amiga.
Petonet :¬)**


fanal blau ja m'hauria agradat llegir les teves propostes.
Segur que eren genials, com sempre!

Petonet dolç :¬)**

Carme... com m'estimes, per dir-me aquestes coses ;¬)!!! Petonet dolç, nina :¬)**

Mortadel.la Gràcies per això de poeta.
Les fotos les he fet jo, i són així de grans perquè poso l'enllaç a la meva pàgina flickr on les tinc penjades. Així no les duplico al Picasa.

Ja em diràs que t'ha semblat la música!
Petonets dolços :¬)**

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape