diumenge, 25 de gener de 2009

Relats Conjunts: L'Odalisca

L'ODALISCA Marià Fortuny 1861
Una altre proposta de Relats Conjunts


El sol juga saltironant
pel teu cos.
Espurnejant la pell tèbia.
Creant ombres
on cercar un recer dolç.

M’apropo a tu
amb pessigolles a la mirada.
Textures de llunes a les mans
que acaronin els estels
dels teus pits.

Trenant flors
de músiques i escumes
que deslligues,
distretament,
als llavis i el coll.

I tot i així
et ressegueixo
com la llum travessa
les heures.

Transitant la teva olor
entre salives
d’amors calcinats.

11 comentaris:

XeXu ha dit...

Tractant-se de tu, havia de ser una proposta ben sensual i plena de paraules maques i tendres a l'hora. Un cant a l'amor, que podria semblar evident amb la imatge proposada, però vistes les aportacions, no ho ha estat. Molt ben recreat, bravo.

Rita ha dit...

"...amb pessigolles a la mirada." Què bonic!

M'ha encantat la teva proposta, barbollaire, deliciosa!

Petons!

Montse ha dit...

Mira, sembla que copiï la Rita, però el que m'ha cridat més l'atenció també ha estat això de les pessigolles a la mirada! Una bonica imatge.

UN petonet de pessigolles.

Anna ha dit...

Tú si que ets un "crack" ....

Preciós, com sempre.
Petonets dolços.

rits ha dit...

Molt bonic!
En el teu poema, l'amor triomfa. M'agrad molt!

kweilan ha dit...

Què bonic! L'he llegit vàries vegades abans de deixar-te aquest comentari. Ara el tornaré a llegir, quan més el llegeixo més m'agrada. Felicitats!

Carme ha dit...

Com puc deixar algun comentari...
mentre vaig llegint i rellegint un i altre cop, sense parar.

Ahir ja em va passar i avui hi torno. Va me'n torno anar sense comentaris. Embadalida, només.

fanal blau ha dit...

Aposto també per les pessigolles a la mirada!
Pessigolles pels teus ulls bonics!

Pd40 ha dit...

Un relat molt sensual. Saps trobar les paraules que li donen textura al quadre, llegint-ho sembla fàcil.

Una abraçada! :)

Joana ha dit...

Jo em quedo " trenant flors de músiques i escumes..."
Una abraçada dolça com les que envies tu!( o són petons dolços? )
Bona nit poetaaaaaaa ;)

barbollaire ha dit...

XeXu, Rita, Montse, Anna, rits, kweilan, Carme, fanal blau, Pd40, Joana
Moltíssimes gràcies a totes i tots.

Abraçades sense fi
Petonets dolços
:¬)********

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape