dijous, 29 de maig de 2008

Anònims: - VII -



Cada cop que em calia pensar
que l'amor i la tendresa existeixen,

sentir-me estimat...

He pensat en tu.


Cada cop que em calia amistat,

tenir un confident...

He pensat en tu.


Cada cop que em calia un peto dolç,

una carícia tendre...

He pensat en tu.


Cada cop que em calia somniar,

ho he fet en tu.


Cada cop que em calia un motiu per llevar-me

o seguir endavant,

he pensat com seria el món

si els nostres somnis fossin realitat.


Cada cop que he plorat,

he pensat en tu.


Cada cop què he rigut,

he pensat que tu també riuries.


I cada cançó què he escoltat,

el sol i el mar,

la sorra i el vent,

els núvols i les muntanyes

m'han portat a tu.

17 comentaris:

MoNaLiTzA ha dit...

Els anglesos tenen una paraula que m'encanta quan veig delícies com ara la combinació de les teues paraules amb la música de Veloso.

LOVELY!

;)

Joana ha dit...

Algú molt especial! ;)
Els ulls se'm tanquen...Fins demà . Bona nit! ;)

XeXu ha dit...

Paraules precioses, paraules que a tots ens agradaria sentir com ens diuen, però no tos tenim la sort de tenir algú al costat que ens les pugui dir, tal i com tu fas.

Carme ha dit...

Tant de bo, Barbollaire, que sempre puguis tenir algú que ompli cada espai d'aquests que vas enumerant en el poema. Crec que sentir-se així és sentir-se feliç. Gràcies per regalar-nos paraules boniques a tots i totes. Petonets.

Deric ha dit...

és genial tenir algú amb qui pensar sempre

zel ha dit...

Quina joia deu sentir aquest/aquesta "tu", un regal com el que li has fet és inmillorable...

Tondo Rotondo ha dit...

Tot t'hi porta... i tu hi penses...

Vinga!

Anònim ha dit...

AMOR,TENDRESA,RIURE JUNTS.ESCOLTA LA SEVA VEU.REBRE LES SEVES CARICIES. ONT ETS AMOR? NOMES AMB RESTA EL RECORD. EL RECORD SENSA FUTUR. DINS EL FOSC CAMI DE LA MORT. TENS EL DO DE FERME RECORDAR, BARBOLLAIRE. JUGANT AMB BA.........

the silver blue sea ha dit...

en TU...

Rita ha dit...

Deliciós! (No vull destorbar, segueix pensant en el teu TU...)
Petons dolços :)

elur ha dit...

Un port de partida i de tornada... m'agrada.

Un petonet dolç, estimat Poeta :*)

NeoPoeta ha dit...

Tots tenim un tu encara que no volguem reconeixer-ho... o encara que ens dolgui molt.

A mi em dol i n'estic farta, però voldria poder ser feliç amb el meu TU

Un petó, Barbollaire

Anònim ha dit...

Cada vegada que visito la teva pàgina em sorpren perquè trobo un
poema millor. Aquest TU pot ser
l'amor absent, però també tots els petits amors i amistats que han deixat una emprempta als nostres cors. Gràcies.

El tacte de les paraules ha dit...

TU: amics, amors, records, moments... hi pot caber tot en un mot, tot allò que TU vulguis.

Anna ha dit...

Tens la magia de ser capac d'expresar sentiments preciosissims en boniques paraules, i jo el privilegi de poder-les llegir i gaudir encara que estigui tant i tant lluny.... Magic!
Petons dolcos...
Anna

barbollaire ha dit...

MoNaLiTzA, i jo no sé trobar una paraula sola per poder aplicar-te a tu, dolcíssima busca-raons.
Moltes gràcies nina.
T’estimo
Petonet dolç :¬)***

Joana sempre hi ha algú especial per cada moment.
Bona nit dolça, nina
Petonet dolç :¬)***

XeXu però segur, segur, que en saps dir d’altres molt millor que les meves. Perquè són les teves per algú que estimes...

Una abraçada, company ;¬)

Carme i si no hi fos... no sé si passaria res. Ho he sabut. Ho he viscut. I viu al dins.
Gràcies a tu per venir a casa.
Petonet dolç :¬)*

Deric algú o alguns...
;¬)


zel nina, la joia és meva d’haver trobat i viscut aquestes sensacions.
Petoent dolç :¬)*


Tondo Rotondo i d’aquest portar i d’aquest pensament neix el sentiment, l’escalfor al dins. El somriure sense motiu aparent.
Un llum per viure.

Benvingut a casa...
Una abraçada ;¬)

Jugant amb BCN espero que aquest “do” no sigui dolent o massa dolorós per tu.
Gràcies per venir
;¬)

the silver blue sea ;¬)**

Rita no destorbes mai!
Petonets dolços :¬)*******

elur no és una història “circular”. Deixem-ho en “records de viatge”...
Perquè no sempre pots tornar allà on voldries, en el moment que més et plauria fer-ho.

Un petonet petit, dolç, estimadíssim follet
:¬)***

NeoPoeta jo també recordo aquesta mena de “tu”.
Segurament, estic convençut, d’ells/elles també vaig aprendre coses.
Però, ara, aquí, els he deixat fora.

Un petonet dolç, nina ;¬)*

Anònim completament d’acord amb tu amb la definició de TU.
Gràcies a tu per venir i per les teves paraules.

El tacte de les paraules exactament!! És un TU molt gran i ample.
;¬)

Anna el privilegi i honor és meu de saber-te llegint-me!
Si us plau... El que és màgic i magnífic és el que tu estàs fent...
Jo sols jugo amb les paraules...

Una bosseta de petons dolços i una abraçada ben gran, ullassos
:¬)**************

Arare ha dit...

:)

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape