diumenge, 27 de gener de 2008

Sensacions: Dibuixos gramàtics.




Amanyagat per la melodia única
de la teva veu

em decideixo a dibuixar somriures

com si acaronés un cos.


El teu.


Somiant-lo reflectint

el teu esguard.

En una perspectiva mestissa

d’enfiladisses i geranis.


Envoltat d’espelmes
que crepiten
projectant aromes de clavellines.


Acotxat per arpegis i escales,

negres i blanques,

de Satie, Debussy o Bach.


En una lectura oscil•lant i frondosa.


Com una complicitat suggeridora

de saltimbanquis gramàtics.


Frescor àcida i revifadora,

poma menjada sobre molsa,

per escriure que l’únic regle

és un somriure.


I el bes.

Sempre amatent per fer

fugir les foscors

que ens corprenen...

mentre ens abracem.

15 comentaris:

elur ha dit...

Una música deliciosa, feia temps que no l'escoltava...

Un poema deliciós, Poeta. No puc pas dir que fa temps que te'n llegeixo ;)

Petons de caramel de taronja :*********

barbollaire ha dit...

follet com pots veure, ja porto ulleres... però sols per llegir de prop... ;¬P

Petonets de te verd amb menta, inyu...

;¬)***

elur ha dit...

ui... tu ja saps que volia dir que No puc pas dir que fa temps que NO te'n llegeixo, e que sí, guapo? aisss... sempre em mengo alguna lletra o paraula...

Doncs, fes-me cas i posa-te-les també per mirar la pantalla de l'ordinador! ;)

Petonets, amoret :***********

Uribetty ha dit...

Molt maco com sempre, tendre.
Salut company!

Joana ha dit...

mmmm...m'ha arribat la calidesa d'una abraçada... Puc?
( I no, no m'atanço a tots... ;)
Dec estar cansada...

barbollaire ha dit...

Uribetty gràcies company!

barbollaire ha dit...

joana... nina... que un no és de pedra, carai...
Tu pots atansar-te, apropar-te i ... -te... (o -me) el que vulguis...!!
;¬P
Va, vine... I tinc aquí una manteta pel sofà, què sempre fa les abraçades més càlides encara...

Petonet dolç, nina :¬)*

barbollaire ha dit...

follet... ets un trasto...! :¬)***
Petonet, inyu :¬)***

iruna ha dit...

què bonic, barbollaire...

quina sensació tan dolça poder contemplar-te mentre escrius amorosament a la llibreta, entregada a les teues mans, recollida als teus ulls, com en una abraçada íntima on fas i desfas los nusos del cor... compartint gramatismes... i somriures

bona nit, amic-amor

Carme ha dit...

Ara sí! Em sembla que et reconec així Barbollaire: amb la teva tendresa a vegades tant suau... a vegades un xic nostàlgica, repartint somriures, i petons dins i fora dels poemes. Jo crec que sempre podem trobar un bes per fer fugir les foscors.

Si fins i tot els virtuals són dolços! Un petó de bona nit.

the silver blue sea ha dit...

Et podria dir que aquest univers teu de penombres càlides, llum d'espelmes que crepiten amb un tempo delicat i precís, perfum de te amb menta per olorar lent i suau, música sublim per a l'ànima i aquesta intimitat tant planera i alhora màgica, m'és molt familiar, tant que podria ser la meva... però no t'ho diré. Un petó i bona setmana, poeta!

barbollaire ha dit...

iruna jo si tinc paraules per tu... i les coneixes... però se que no fa falta que les digui...

Un cabasset de petonets dolços i una abraçada :¬)**

barbollaire ha dit...

Carme gràcies per unes paraules tan dolces... per voler reconèixer-me més aquí que al post anterior.


Una bosseta de petonets dolços :¬)***
_______________________
the silver blue sea em deixes amb l'ai al cor...
Però, aparentment, alguna osa sembla tenim en comú...
encara que no m'ho diguis...

Bona setmana. Petonet dolç :¬)*

Arare ha dit...

M'encanten, els saltimbanquis gramàtics! i la poma damunt la molsa i Debussy, Satie, Bach... i els teus somriures.

barbollaire ha dit...

arare gràcies dolça nina
Petonets dolços :¬)***

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape