divendres, 19 d’octubre de 2007

De pas: Imatge monocroma





Colpejant el signe del mirall.
Enfilant espines
mentre s’estimen arrels.

Voldria despertar
i trobar un altre llum,
lluny del pom sec
de mirades habituals.

És el foc de la pedra.

No sóc capaç de respirar,
avui,
més enllà d’una ombra
de geografia morta.

No havia font ni paraula
en la línia que creuava
la nit.

Llàgrima de lentitud
àcida.

Racons greixosos
de dolcesa cansada.

El pes de la necessitat
d’aixecar els ulls:
cendres encadenades
que no veuen la porta
que s’intueix,
desoladament,
a tocar de les mans.

Necessitat de la companyia
d’una sola paraula.

Buit crepuscular.
Imatge monocroma.
Mirada al voltant:
Res.

7 comentaris:

elur ha dit...

no m'agrada llegir-te trist Poeta... vinc a deixar-te uns quants colors...

volem?

petonets d'amor volador... obre la finestra... que arriben!!!
;)*****************

zel ha dit...

Mmmh, malenconia de tardor, barbo? Escolta rei, no s'hi val aestar així, que llavors s'encomana, i tots estem una mica blancs i negres, (vine al blog a fer-me una visita i ho entendràs) i... que ens toca aixecar el cap, i fruir d'allò que ara ens sembla trist, que així no veiem la seva bellesa.Abraçades.

Arare ha dit...

Jo no estic trista però un carai d'atac de lumbàlgia - broma pesada que m'han gastat avui els déus- fa que renegui més del compte i que encara em faci més ràbia en Rajoy (el meu cap de turc de tots els polítics)... cof,cof...

Tu que encara pots caminar dret... gaudeix del privilegi!! per mi, demà serà un altre dia, espero que millor.

;D

Bon migdia, poeta.

elur ha dit...

Estimadíssim Poeta... passo sense fer gaire soroll, només per deixar-te petonets suaus de bona nit :**********

iruna ha dit...

barbollaire,
ahir no era fraidei, era divendggghes...
i tu ets carinyet-amic-amor... poeta de monocroms i de tots els colors.
escrius i ets preciós.
una formigueta a cada racó de tu.

pentesilea ha dit...

Encara hi ha una llum especial, encara que sigui tardor.

Encara hi ha algun mot que acompanya

barbollaire ha dit...

elur Gràcies pels colors, les paraules, l’incondicionalitat, els petons, les abraçades... per tu...
petonets dolços, dolços, follet...
moltes gràcies per anar venint

t’estimo. :¬)*********************

zel la tardor no em provoca un malenconia especial... Però ajuda si altres coses tampoc acaben de rutllar del to fi...

gràcies per passar.
Una abraçada ;¬)

Arare Et trobes millor Mariana? Jo m’he passat una setmana amb un mal d’esquena que no em podia moure tampoc... Un mal gest...
no,no,no...:¬P carretejant al petit que s’havia adormit...

Bona tarda, dolça capitana, petonets dolços :¬)**********

iruna xiqueta... tu ets la dolcesa...
jo he d’aprendre tant de tu...
i de molts de vosaltres que veniu aqui...

gràcies, carinyet :¬)*************

pentesilea m’agradaria tant trobar-ho i poder fruir-ho una temporadeta...
Una a braçada
:¬)*

Altres llocs...

Fotoblogs

Llocs passats

Seguidors (gràcies!!)

Miquel Àngel
© Miquel Àngel Vich de totes les fotografies i escrits, excepte on s'indica un altre cosa.
Es permet la citació i els extractes d'aquest bloc si se'n fa constar la procedència. Per a qualsevol altre ús, caldrà l'autorització escrita.
Ah!I si et veus en alguna foto, i no vols sortir, m'ho dius i la retiro. Gràcies!
Creative Commons License Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons. ecoestadistica.com Page copy protected against web site content infringement by Copyscape